BEZPIECZNE PŁATNOŚCI
W ramach programu ochrony kupujących, jeśli przedmiot kupiony online do Ciebie nie dotarł lub znacząco różni się od opisu, możemy zwrócić Ci pełną kwotę, włącznie z kosztami wysyłki. Ochrona kupujących obejmuje spełniające warunki towary zakupione online w naszym serwisie i opłacone w naszym systemie płatność - przelewy / Visa / Mastercard / Paypal MasterCard. Obowiązują określone postanowienia.
Nasze porady
- Sprawdzaj adres wysyłkowy: nigdy nie wysyłaj przelewu na adres, który różni się od podanego w systemie płatności.
- Śledź swój przedmiot: zawsze korzystaj z usług firmy kurierskiej, która oferuje internetowy system monitorowania przesyłek i przesyła dowód dostawy. Dzięki temu zawsze możemy udostępnić klientowi numer monitorowania przesyłki.
- Informujemy klientów: jeśli pojawiają się nieprzewidziane opóźnienia dostawy, zawsze informujemy o nich kupujących.
- Zidentyfikuj zachowania o dużym stopniu ryzyka: wiele zamówień na ten sam adres w krótkim czasie, zamówienia z dostawą do krajów wysokiego ryzyka itp.
- W razie wątpliwości skontaktujemy się z klientem, aby potwierdzić dane kontaktowe i tożsamość posiadacza karty. Jeśli uważasz, że to oszustwo, anuluj transakcję i nie wysyłaj zamówienia.
Służymy pomocą
Chętnie Ci pomożemy w przypadku nieautoryzowanych transakcji, roszczeń ze strony kupujących lub innych problemów. Po prostu skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.
Realizuj bezpieczne płatności poprzez bezpieczne połączenia SSL.