BEZPIECZNE PŁATNOŚCI

W ramach programu ochrony kupujących, jeśli przedmiot kupiony online do Ciebie nie dotarł lub znacząco różni się od opisu, możemy zwrócić Ci pełną kwotę, włącznie z kosztami wysyłki. Ochrona kupujących obejmuje spełniające warunki towary zakupione online w naszym serwisie i opłacone w naszym systemie płatność - przelewy / Visa / Mastercard / Paypal MasterCard. Obowiązują określone postanowienia.

Nasze porady

  • Sprawdzaj adres wysyłkowy: nigdy nie wysyłaj przelewu na adres, który różni się od podanego w systemie płatności.
  • Śledź swój przedmiot: zawsze korzystaj z usług firmy kurierskiej, która oferuje internetowy system monitorowania przesyłek i przesyła dowód dostawy. Dzięki temu zawsze możemy udostępnić klientowi numer monitorowania przesyłki.
  • Informujemy klientów: jeśli pojawiają się nieprzewidziane opóźnienia dostawy, zawsze informujemy o nich kupujących.
  • Zidentyfikuj zachowania o dużym stopniu ryzyka: wiele zamówień na ten sam adres w krótkim czasie, zamówienia z dostawą do krajów wysokiego ryzyka itp.
  • W razie wątpliwości skontaktujemy się z klientem, aby potwierdzić dane kontaktowe i tożsamość posiadacza karty. Jeśli uważasz, że to oszustwo, anuluj transakcję i nie wysyłaj zamówienia.

Służymy pomocą

Chętnie Ci pomożemy w przypadku nieautoryzowanych transakcji, roszczeń ze strony kupujących lub innych problemów. Po prostu skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta.

Realizuj bezpieczne płatności poprzez bezpieczne połączenia SSL.